آموزش استخراج ارزهای دیجیتال با کوین پات ،کریپتو تب و pivot

کسب کار اینترنتی بدون سرمایه تنها با گوشی و اینترنت

آموزش استخراج ارزهای دیجیتال با کوین پات ،کریپتو تب و pivot

کسب کار اینترنتی بدون سرمایه تنها با گوشی و اینترنت

۹ روش برای کسب درآمد از بیت‌کوین: از کلیک تا ترید

تب تند ارزهای دیجیتال باعث شده بسیاری از افراد به‌عنوان یک منبع درآمد جدید به آن نگاه کنند. اما نکته مهم این است که برای کسب درآمد از بیت‌کوین باید زحمت کشید و وقت، دانش و انرژی صرف آن کرد.

به کسی نهار رایگان نمی‌دهند. این یک‌ ضرب‌المثل انگلیسی است و معمولاً زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که یک نفر فکر می‌کند بدون هرگونه زحمت می‌تواند پول دربیاورد.
این قاعده در دنیای رمزارزها هم حاکم است. اگرچه ممکن است کسب درآمد در این دنیا آسان به نظر برسد اما در واقعیت این‌چنین نیست و شما برای کسب درآمد با بیت‌کوین یا باید از توان فکری و انرژی و یا زمان خود برای آن اختصاص دهید.

این بار در آی‌آر بلاک‌چین ۹ روش کسب درآمد از بیت‌کوین را به شما معرفی می‌کنیم که چنانچه انگیزه و توان کافی داشته باشید می‌توانید از داشتن بیت‌کوین لذت ببرید.

  

البته برخی از روش‌هایی که اینجا معرفی‌شده‌اند نیاز به‌زحمت کمتری دارند که طبیعتاً درآمد کمتری را هم نصیب شما می‌کنند و درعین‌حال روش‌های دیگری هم هستند که باید زحمت بیشتری در آن‌ها بکشید و بدون تردید سود بیشتری هم به دست می‌آورید.
این روش‌ها را به ترتیب میزان سختی و درآمد بیت‌کوینی که به دست می‌آورید مرتب کرده‌ایم.
آب‌باریکه‌ای از بیت‌کوین!

سایت‌هایی هستند که در قبال انجام یک سری از وظایف از پیش تعیین‌شده به شما بیت‌کوین می‌دهند.
این مقدار بیشتر از یک آب‌باریکه نیست! و درنتیجه کسب درآمد از بیت‌کوین با این سایت‌ها یک فرایند طولانی است.
پرداخت به ازای کلیک یکی از مدل‌هایی است که معمولاً در این سایت‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.
این مدل که بیشتر توسط سایت‌های تبلیغات مورداستفاده قرار می‌گیرد گزینه پایداری برای کسب درآمد نیست و در بهترین حالت برای کسب ۱ دلار معادل بیت‌کوین در یک روز باید در حدود ۳۴۰ تبلیغ را ببینید.


درهرصورت اگر به این روش علاقه‌مند هستید سایت CoinAdder امکان کسب درآمد از بیت‌کوین را فراهم کرده است.
سایت Bitcoin Faucet هم با همین روند درآمد اندکی از بیت‌کوین را برای شما فراهم می‌کند.
در این سایت شما تبلیغ‌هایی بر روی سایت خودتان به نمایش می‌گذارید و به ازای تعداد مشاهده تبلیغ بیت‌کوین یا بهتر است بگوییم ساتوشی دریافت می‌کنید.
کسب درآمد از بیت‌کوین با کارهای کوچک

کارهای کوچک در قبال مقادیر کوچک بیت‌کوین انجام می‌شوند.
این کارها از تست کردن یک پلاگین جدید و بررسی سازگاری آن با مرورگرها تا ریت کردن یک توییت را شامل می‌شود. به علاوه سایت‌هایی که در قبال بازی‌های آنلاین به شما بیت‌کوین می‌دهند هم در همین دسته قرار دارند.
سایت Coinworker به همین منظور طراحی‌شده است و شبیه به سایت‌های فریلنسری است.
اگرچه درآمد بیت‌کوینی که از این سایت‌ها به دست می‌آورید هم اندک است اما نسبت به سایت‌های تبلیغاتی شمارا بیشتر راضی می‌کند.
جویندگان بیت‌کوین دست به قلم شوید

اگر بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌شناسید و می‌توانید درباره آن‌ها بنویسید و به اشتراک نوشته‌هایتان با دیگران علاقه دارید می‌توانید به کسب درآمد از بیت‌کوین بپردازید.


البته برحسب شناختی که از بیت‌کوین دارید درآمد شما هم درجات متفاوتی خواهد داشت.
BitcoinTalk یک انجمن اینترنتی درباره بیت‌کوین، بلاک‌چین (زنجیره‌بلوک)، استارتآپ‌های این حوزه و … است که در طی سالیان گذشته به شهرت خوبی رسیده است.
این انجمن اینترنتی به کاربرانی که پست‌هایی در قالب کمپین‌های تبلیغی برای استارتآپ‌ها بنویسند بیت‌کوین پاداش می‌دهد.
البته کسب درآمد از بیت‌کوین با این کمپین‌ها شامل قواعد سخت‌گیرانه‌ای می‌شود که شاید خیلی از افراد حوصله آن را نداشته باشند.
میزان درآمدی که از نوشتن پست برای کمپین‌های Bitcointalk کسب می‌شود بر حسب سطح عضویت کاربران و کیفیت پست‌هایی که می‌نویسند می‌تواند بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار متغیر باشد.
شکل دیگری از کسب درآمد در این انجمن اینترنتی دستخوش (Bounties) است. شرکت‌ها و استارتآپ‌ها بابت محتوای ترویجی و تبلیغی که شما برای محصولات جدید آن‌ها می‌نویسید به شما بیت‌کوین می‌دهند.
که این مقدار هم‌بستگی به میزان فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی و جذب فالوور دارد.
خبرنویسی و وبلاگ‌نویسی در حوزه بیت‌کوین

اینجا نقطه آغاز کسب درآمد از بیت‌کوین به‌صورت جدی‌تر است که البته مهارت‌های نوشتاری و دانش بیشتری را هم طلب می‌کند.
با پذیرش بیت‌کوین و فناوری بلاک‌چین (زنجیره‌بلوک) در سطح جامعه تعداد بلاگ‌ها و سایت‌هایی که به‌طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند هم افزایش‌یافته است.
اگر علاقه‌مند به نوشتن در این‌گونه سایت‌ها هستید علاوه بر شرایطی که قبلاً گفتیم باید نگارش انگلیسی را به‌خوبی بدانید.
سایت Coinality مجموعه‌ای از آگهی‌های شغلی در حوزه رمزارزها و بلاک‌چین را ارائه می‌دهد که حجم زیادی از آن‌ها در حوزه نگارش هستند.
بازاریابی از طریق معرف و کسب درآمد از بیت‌کوین

اما اگر انگلیسی را خوب نمی‌نویسید ولی در کل نویسنده خوبی هستید و سایت پربازدیدی دارید یا از مشاهیر اینستاگرام و تلگرام هستید! هنوز می‌توانید به کسب درآمد از بیت‌کوین بپردازید.
این روش را بازاریابی از طریق معرفی می‌نامند که شما با ارسال لینک‌های معرفی یک محصول بیت‌کوینی یا بلاک‌چینی به دیگران آن‌ها را به استفاده یا خرید از آن محصول دعوت می‌کنید.


هرچند گاهی این‌گونه از بازاریابی از حد تعادل خارج‌شده و باعث نارضایتی افراد می‌شود اما به‌هرحال روشی است که این روزها باعث درآمدزایی برای برخی شده است.
کسب درآمد از بیت‌کوین با کدنویسی و طراحی

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری کدنویس‌هایی که در حوزه بیت‌کوین و بلاک‌چین (زنجیره‌بلوک) مهارت دارند موردنیاز هستند و این روند کم کم در ایران هم جایگاه خود را پیدا می‌کند.
مشاغل با کلاس کد نویسی در مدل‌های متفاوت و سطوح درآمدی مختلفی وجود دارند و این دیگر به شما و سابقه‌کاری و نمونه کارهایی که ارائه می‌دهید بستگی دارد که چقدر درآمد داشته باشید.
بیت‌کوین قرض بدهید

Bitbond سایتی است که امکان قرض دادن بیت‌کوین را برای بیت‌کوین داران فراهم می‌آورد. اینجا شرایطی کمی متفاوت است.
درواقع این گزینه کسب درآمد از بیت‌کوین بیشتر برای افرادی مفید است که قبلاً مقدار قابل قبولی از بیت‌کوین داشته باشند.
این مدل کار کردن با بیت‌کوین ریسک‌هایی ازجمله از دست رفتن دارایی و نبود سازمان قانونی برای پیگیری ضمانت وام و ضرر ناشی از نوسانات قیمت را به همراه دارد.
ماینینگ بیت‌کوین

در سال‌های اولیه ظهور بیت‌کوین، ماینینگ بسیار کم‌هزینه بود و به‌سادگی و سهولت انجام می‌شد. همان زمان هزاران بیت‌کوین نصیب ماینرها شد.
اما اکثر آنها اصلاً تصور نمی‌کردند روزی قیمت بیت‌کوین به بیشتر از ۱۰۰۰۰ دلار برسد درنتیجه بخشی زیادی از موجودی بیت‌کوینشان را خرج کردند.
امروز اما ماینرها ارزش بیت‌کوین را به‌خوبی می‌دانند و همین باعث شده که فرایند ماینینگ به‌سادگی گذشته نباشد و به یک فرایند هزینه بر و زمان‌بر تبدیل شود.


اما به هر روی یک از راه‌های کسب درآمد از بیت‌کوین همین ماینینگ یا استخراج بیت‌کوین است.
نکته مهم این است که برای استفاده از این روش کسب درآمد باید مقداری سرمایه اولیه داشته باشید.
بیت‌کوین: سه تاش ۱۶۱ میلیون تومان!

قیمت هر بیت‌کوین امروز (زمان نگارش این پست) معادل ۱۱۹۴۹ دلار است. ممکن است فردا سیر صعودی داشته باشد و نرخ بازگشت سرمایه‌گذاری آن در طول این ماه نسبت به ماه گذشته بیشتر باشد.
این‌ها جملات آشنایی هستند که از معامله‌گران بیت‌کوین زیاد می‌شنویم. یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از بیت‌کوین دادوستد یا ترید (Trade) است.


تریدرها باید دانش وسیعی از تغییرات بازار، انواع نمودارهای قیمت و تکنیک‌های پیش‌بینی داشته باشند و چون دادوستد بیت‌کوین به نظر سودآورتر از سایر روش‌هایی است که در اینجا معرفی کردیم ویژگی‌های دیگری همچون پیگیری اخبار بیت‌کوین مخصوصاً در خبرگزاری‌های خارجی، شناخت روندهای بازار و داشتن هوش اقتصادی برای یک تریدر اجباری هستند.


برای آگاهی از پرسودترین و بهترین سایت های کسب بیت کوین و روش کار با آنها به اینجا مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.