آموزش استخراج ارزهای دیجیتال با کوین پات ،کریپتو تب و pivot

کسب کار اینترنتی بدون سرمایه تنها با گوشی و اینترنت

آموزش استخراج ارزهای دیجیتال با کوین پات ،کریپتو تب و pivot

کسب کار اینترنتی بدون سرمایه تنها با گوشی و اینترنت

ایردراپ چیست؟ و روشهای کسب درآمد از ایردراپ

توزیع رایگان توکن یا سکه ارز دیجیتالی به عنوان پاداش


ایردراپ Airdrop چیست؟

ایردراپ در کریپتو (Airdrop (cryptocurrency به معنی توزیع رایگان توکن یا سکه ارز دیجیتالی به عنوان پاداش است. در واقع Airdrop نوعی تبلیغ برای به درست آوردن توجه و دنبال کنندگان برای یک بلاک چین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود.

به تازگی این استراتژی به علت اثربخشی خوب و همچنین شیوه های تبلیغاتی ناخواسته و هرزنامه، به طور کلی به جامعه مجازی بزرگتر تبدیل شده است. به دلیل این شهرت، بسیاری از شبکه های اجتماعی، مخصوصا فیس بوک، اکنون مجاز به تبلیغ سکه های مختلف مجازی هستند.

اساساً دو روش اصلی برای معرفی Airdrop وجود دارد: ایردراپ هایی که به یکباره صورت می پذیرند و آنهایی که از پیش به کاربران اعلام می شوند.

 

 

انواع AirDrop ارزهای دیجیتالی

ایردراپ به شیوه‌های متفاوتی می‌تواند انجام شود:

1. برگزاری ICO: یک رویداد توزیع که در آن پس از انجام موفقیت آمیز عرضه اولیه سکه (ICO)، یک قرارداد هوشمند توکن های جدید را به کیف پول های مشارکت کنندگان در پیش فروش ارسال می کند.

2. زمان فورک جدید یک ارز دیجیتالی: یک رویداد توزیع که پس از فورک جدید صورت می گیرد. در این فرآیند، ایجاد یک توکن جدید باعث می شود تا دارندگان یک ارز رمزپایه خاص سکه رایگان دریافت کنند.

3.  ارسال توکن رایگان: شرکت ها با ارسال رایگان یک ارزدیجیتال محبوب به دارندگان کیف پول آن ارز برای توکن یا سکه ارز دیجیتالی جدید خودشان تبلیغ میکنند.

شرکت در ایردراپ‌های رایگان

برای شرکت در ایردراپ‌های رایگان به ابزارهای زیر نیاز دارید:

  • کیف‌پول اتریوم، بیتکوین یا ارز دیجیتال دیگر: اکثر ایردراپ ها روی بلاک چین اتریوم یا بیت کویت اتفاق می‌افتد. (کیف‌پول‌تان باید فعال باشد.)
  • حساب‌کاربری در تلگرام: بسیاری از این ICOها از تلگرام به عنوان ابزار گفتگو استفاده می‌کنندکار دارند.
  • حساب‌کاربری توییتر: یک حساب کاربری در توییتر بسازید. دقیقا مانند تلگرام، ممکن است بسیاری از ایردراپ‌ها از شما بخواهند در توییتر آنها را دنبال کنید. برخی از آنها حتی ممکن است از شما بخواهند برخی از توییت‌های‌شان را مجددا از حساب‌کاربری خودتان توییت کنید.
  • نشانی ایمیل: برخی ایردراپ‌ها ممکن است نشانی ایمیل‌تان را درخواست کنند.

هدف ایردراپ ها

Airdrop را می توان یک استراتژی بازاریابی بسیار موثر دانست، چرا که هدف آن معمولاً گسترش کلمه‌ی در مورد یک محصول خاص، مثل معرفی یک توکن یا سکه ارزدیجیتالی جدید در دنیای بلاکچین.

هدف Airdrop درگیرکردن افرادی که یک نوع ارز مبتنی بر بلاکچین مثل: بیتکوین یا اتریوم دارند در پروژه یا ارزرمزی مخصوص خود است.

کسب درآمد از ایردراپ ها

یکی از جدید ترین روشهای دریافت توکن رایگان و کسب درآمد، فعالیت در ایردارپ ها می باشد.

علاقه مندان به کریپتو می توانند با حمایت از پروژه هایی که توکن یا سکه های خود را از طریق Airdrop عرضه می کنند، کسب درآمد داشته باشند و مقداری از آن ارز را هم کسب کنند. در اغلب Airdrop ها با پیوستن به یک کانال تلگرام، ریتویت کردن در توییتر یا دعوت از کاربران جدید به این پروژه میتوانید پاداش بگیرید.

چگونه از ایردراپ‌ ها مطلع شویم؟

تعداد زیادی از وبسایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین برای این منظور وجود دارند.

برای اطلاع از ایردراپ ها میتوانید از سایت airdropalert.com و ‌coinairdrops.com و icodrops.com استفاده کنید. همچنین دنبال کردن اطلاعات مربوط به ایردراپ‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و تلگرام است.

و باز هم مثل همیشه مراقب کلاهبرداران باشید چون AirDrop های کلاهبردار زیادی هستند.